Support

Safe Care support riktar sig till våra kunders Systemadministratörer. Som Systemadministratör har du ansvar för Safe-Doc inom din verksamhet. Vi ber dig rapportera in era ärenden till Helpdesk via vår kundportal. Saknar du inloggning till kundportalen meddelar du oss detta via nedanstående formulär. Kontakta oss om Systemadministratörsutbildning önskas.

Även om vi nu inför ett mer strukturerat arbetssätt skall du alltid känna att du är välkommen att både ringa och maila till Helpdesk med nedanstående formulär, men de ärenden du då tar upp kommer vi inte att kunna följa upp på samma enkla sätt.

Övriga användare av Safe-Doc ber vi kontakta er interna Systemadministratör eller lokala administratör.

Vår support omfattar såväl teknik som användarfunktionalitet.

 
Telefon
Vardagar: 040-64 30 320 (08:00-16:30 )

Journummer
Vardagar:  0708-555 345 (16:30-21:00)
Lör, sön, helg: 0708-555 345 (07:00-21:00)

Vi erbjuder fjärrhjälp i samband med telefonsamtal eller vid överenskommelse.

E-post: helpdesk@safecare.se

Är du Systemadministratör i din verksamhet och inte fått inbjudan till vår kundportal? Fyll i och skicka in formuläret nedan. När vi lagt till dig som Rapportör i ärendesystemet, får du ett mail med dina inloggningsuppgifter.